Hirdetés

HTML

Hirdetés

Állandó oldalak

Facebook oldaldoboz

Írásaim

Címkefelhő

Futótűz

A fizika, az objektív valóság megismerését célozza meg. Az én véleményem szerint pedig, az abszolút létezés valósága, objektív és szubjektív egy időben. Így én, a megismert objektív valóság hibáira irányítom a figyelmet, és a szubjektív valóság létjogosultságára.

Friss topikok

  • gigabursch: "Így a tudományos szakembereknek, éppúgy hinniük kell a méréseik eredményeiben, azok informatív ér... (2023.01.08. 11:26) Tudomány vagy Isten.
  • TanBá: Mára már van Tudományos Isten. A Tudományos Isten bizonyítás zanzásítva, avagy IGe istenérve 1... (2022.11.19. 13:06) Tudományos Isten.
  • Zsofazsofa: youtu.be/iDEppXwWHag (2022.10.22. 19:17) Istenként élni.
  • Zsofazsofa: youtu.be/PqN7LV2VvYs (2022.10.22. 19:14) Isten éltessen.
  • gigabursch: "Mert, ha egy gyurmából készült golyó gömb alakját megváltoztatjuk és kockát formálunk belőle, akk... (2022.01.27. 07:43) Pi változó értékei.

(KFG - Korlátolt felelősségű gondolataim.)

2015.04.21. 18:16 futotuz

Magamról

Kedves Olvasóim!

Magamról dióhéjban csak annyit, hogy 1955. II. 17.-én születtem Komló városában. Iskoláim elvégzése után megszereztem a villanyszerelő alapszakmát. Szerencsére megértő élettársat találtam, ezért megnősültem és négy leánygyermekünket neveltük fel, az én édes párommal. Azóta kirepültek a családi fészekből, és ez idáig tíz unokával ajándékoztak meg bennünket.

Tanulmányaimban közepes szintű voltam, és ebből sokat felejtettem a családi egzisztencia kialakításának ideje alatt. Körülbelül harmincöt éves koromban, István bátyám szakmai kérdéseket intézett hozzám, amelyekre adott válaszaimmal nem volt teljesen megelégedve. Így adódott az, hogy megígértem neki, mire legközelebb eljön hozzám, addigra újra átnézem a régi tankönyveimet és átfogóbb, teljesebb választ próbálok adni a kérdéseire. Akkor rendesen belebonyolódtam az elektromosság alapjaiba, és segítségképpen minden egyéb vonatkozó tudományos írást is átolvastam, ami akkor a rendelkezésemre állt. Mire a testvérbátyám megjött és beszámolhattam neki, addigra teljesen felfrissültek a szakmai alapismereteim, de ez még mindig kevésnek bizonyult, a közös nevezőnk eléréséhez. Így tovább tanulhattam, a soron következő találkozásunk idejéig. Majd újabb, és újabb vitáink keletkeztek, amelyek kiterjedtek a fizika egyéb síkjaira is. Így oltott be István testvérem a természettudományok, és a filozófia szeretetével, amely a mai napig nem csitult bennem. Hobbi szinten tanultam tovább mindent, ami a természettudományokról szólt, és bátyám unszolására mindent leírtam, amit másképpen gondoltam, mint ahogy tanítják azt. Bátyám elméleteitől elszakadtam ugyan, mert Ő inkább csak filozofikus gondolkodású maradt halála napjáig, a fizika távol állt tőle. Ráadásul, mivel mindketten materialista neveltetésben részesültünk, és én a tanulmányaimnak köszönhetően rátaláltam Istenre, így beszélgetéseink vitákká alakultak, amelyekben az idealista és a materialista gondolatok folyton megütköztek egymással. Bátyám korai halála óta, sajnos nem találtam magamnak társat az eszmecserékhez. Magam maradtam, de a tudományok szeretete mégis megmaradt, belém-ivódott egy életre, és ezt a testvéremnek köszönhetem.

Ezek az írásaim tehát, mind egy szálig, csupán az én korlátolt felelősségű gondolataim, amelyek tudományos felülvizsgálásra szorulnak, hiszen hivatalosan, nincs semmiféle tudományos képesítésem. Az írásaimmal megpróbálom lehámozni a materialista gondolkodásmód hibáit a tudományokról, és az idealista gondolkodásmód hibáit a teológiákról, egy egységesebb és reálisabb világkép elérése érdekében. Éppen ezért „futótűz” a címe is, hiszen, amennyiben igazam van, akkor ez az igazság futótűzként száguldhat végig a világhálón, és beleéghet az emberek tudatába, kiseperve onnan minden téves tanult elképzelést. Itt az interneten persze, csak a legfontosabb témakörök kidolgozását adom közre, mert a teljes gondolatmenet leírását, ugyanezzel a címmel, könyv alakban szeretném megjelentetni. Írásaim, és leendő könyvem nem titkolt célja tehát az, hogy egy új világkép által hódítsam meg a világ értelmes embereit, akikben szintén ég a vágy, az igazság megismerése iránt, amely már természetesen Istent is magában foglalja, a természettudományokkal párhuzamosan.

Ezek után már természetes lehet az, hogy az interneten megjelenő írásaimhoz bárki ingyen hozzájuthat, teljesen ingyen letölthető bármely része, külön jogi védelem nem terheli azokat, mert én is ingyen kaptam őket, szerintem Istentől. Ha azonban, az írásaimból bárki idézni szeretne, kérem, tegye azt az én nevem alatt. Persze, az írásaimmal igazolni semmit sem lehet addig, ameddig a tudomány nem igazolta, vagy cáfolta azok igazságértékét, csupán, mint érdekes gondolat szerepelhet mások írásaiban is.

Ha valakiben mégis valamilyen kétely vagy egyéb igény merül fel, kérem, forduljon bizalommal keresztfiamhoz, Czakó Péterhez, aki szeretettel felvállalta az ügyeimben a menedzser szerepét, és ezen a felül, a közben folyton íródó könyvem képeinek, ábráinak grafikus szerkesztője is lesz valószínűleg.

Nekem ez a hobbim, ezek a gondolatok adják a szórakozás egyik legideálisabb lehetőségét, ezért minden kedves olvasómnak jó szórakozást kívánok. Kérem, hogy fogadják olyan szeretettel, mint ahogy azt én közvetítem Önök felé.

 

 

Tisztelettel, Matécz Zoltán.

 

                                                       matecz.zoltan@gmail.com

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://futotuz.blog.hu/api/trackback/id/tr147387112
süti beállítások módosítása